پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1498

به مناسبت روز شوراها ، شهردار ، معاونین و تعدادی از پرسنل شهرداری به نمایندگی کل همکاران ، در محل سالن جلسات شورای شهر با اعضای شورای شهر دیدار نمودند

  • انداز قلم

به مناسبت روز شوراها ، شهردار ، معاونین و تعدادی از پرسنل شهرداری به نمایندگی کل همکاران ، در محل سالن جلسات شورای شهر با اعضای شورای شهر دیدار نمودند .

 در این آیین، علی روشندل رئیس شورای شهر پیرانشهر از حضور شهردار ، معاونین و پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر نمود و از شورای شهر به عنوان حامی شهرداری در پیشبرد امور یاد کرد .

صفر تفاخر شهردار پیرانشهر ، نیز در این دیدار افزود : بخش عمده ای از پیشرفت های اخیر شهرداری پیرانشهر در اجرای پروژه ها و خدمت رسانی به شهروندان نتیجه تعامل موثر شورا و شهرداری است و امیدواریم در سال جدید نیز در راستای ایجاد شهری توسعه یافته تر و آباد تر توفیق خدمتگذاری داشته باشیم.

در ادامه اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری طی سخنانی به اهمیت جایگاه شهرداری و شورای شهر در توسعه شهری و لزوم همراهی این دو نهاد مهم مردمی و استفاده از تجربیات ارزنده اعضای شورای اسلامی شهر بعنوان گنجینه ای برای همفکری و تعامل تاکید نمودند . در این مراسم از اعضای شورای شهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز324
این ماه3185
کل740759

4
آنلاین
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403 23:12
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید