پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1497

دیدار فرماندار و شهردار با اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر به مناسبت روز شوراها

  • انداز قلم

دیدار فرماندار و شهردار با اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر به مناسبت روز شوراها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر ؛ به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها ، فرماندار شهرستان و هیئت همراه به همراه شهردار با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز  به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی نمودند .

فرماندار پیرانشهر ضمن تبریک این روز ، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت : اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده اند و با توجه به تاثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیاز ها و الویت ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری های شورا نقش اصلی را ایفا کند .

شهردار پیرانشهر نیز با تجلیل از فعالیتهای مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر ،  در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، خاطرنشان کرد : شوراهای اسلامی شهر ، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می کنند .

صفر تفاخر شهردار پیرانشهر ، بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر، افزود : همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر ، در بالاترین حالت ممکن خود ، ثمرات فراوانی به همراه داشته است و با پیشرفت های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرحها و پروژه های عمرانی در سطح شهر داشته ایم ، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به دست آورده ایم .

شهردار پیرانشهر ، وفاق ، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می کنند .

 در انتها علی روشندل ریاست شورای اسلامی شهر پیرانشهر ، ضمن تشکر از فرماندار ، شهردار و همراهان ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا وشهرداری همچون گذشته تدوام داشته باشد .

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز51
این ماه2912
کل740486

7
آنلاین
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403 03:32
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید