پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1444

ادامه روند احداث کمربندی جدید در دستور کار شهرداری پیرانشهر قرار گرفت

  • انداز قلم

ادامه روند احداث  کمربندی جدید در دستور کار شهرداری پیرانشهر قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری  پیرانشهر   صفر تفاخر شهردار پیرانشهر طی نشست خبری با اصحاب رسانه، از شروع روند آزاد سازی اراضی جهت احداث بخش دیگری از  کمربندی جدید پیرانشهر خبر داد.

-شهردار پیرانشهر افزودند: احداث فاز دوم   کمربندی_جدید پیرانشهر بطول ۲ کیلومتر آغاز و از هم اکنون روند مصالحه با مالکان اراضی هاى واقع در امتداد این پروژه شروع شده است.

-شهردارپيرانشهر همچنين عنوان نمودند كه  جهت مرتفع نمودن  معضل ترافیکی  موجود در سطح شهر پیرانشهر ، احداث کمربندی جدید  به شدت احساس می شود که شهرداری در این رابطه اقدامات لازم جهت مصالحه  با ٩نفر از مالكان اصلى كه  اراضی آنها در امتداد این پروژه قرار دارند را آغاز نموده   تا  توافق  براى  آزادسازی  اين اراضى حاصل شود.

وی در ادامه اظهار داشتند: تاکنون  ۱۲۲۳ متر (طولی) از زمین های واقع در امتداد اين پروژه آزادسازی شده است و قريب به ۹۰۰ متر ديگر نیز جهت آزادسازی در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است که به محض حصول توافق و  مصالحه با مالكين،  پروژه احداث کمربندی جدید از سر گرفته خواهد شد.

-شهردار پیرانشهر ضمن تقدير و تشكر از رسانه هاى خبرى شهرستان در خصوص پيگيرى احداث كمربندى و انعكاس مطالبات مردمى  عنوان نمودند اينك تكميل و بهره‌برداری  پروژه احداث کمربندی جدید پیرانشهر  به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است كه تحقق اين مطالبه به حق مردم مستلزم همکاری مالکان ، شهروندان و سایر نهادهای ذیربط می باشد تا با يارى خدا و همت مسىولين و مردم عزيز تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد اتمام اين پروژه  و بهره‌بردارى  آن باشيم.

  

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز125
این ماه2986
کل740560

4
آنلاین
پنج شنبه, 27 ارديبهشت 1403 08:24
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید