جمعه, 28 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1383

برگزاری همایش روز ملی شوراها در شهرستان پیرانشهر

  • انداز قلم

برگزاری همایش روز ملی شوراها در شهرستان پیرانشهر؛

 

▪️به مناسب گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها، همایش گرامیداشت این روز در شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، امام جمعه، مسولین، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران پیرانشهر و لاجان و دهیاران در محل تالار میران این شهر برگزار گردید.

 

آقای روشن‌دل رئیس شورای اسلامی شهر  پیرانشهر ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین و مدعوین گرامی و گرامیداشت ۹ اردیبهشت «روز ملی شوراها» از آمادگی قدرتمند مجموعه شورا و شهرداری پیرانشهر برای فصل عمرانی سال ۱۴۰۲ جهت آسفالت و لکه گیری معابر شهری به متراژ ۳۰۰ هزار متر مربع خبر داد و اعلام نمودند که این حجم عملیات در طول شش دوره شورا و شهرداری گذشته بی نظیر بوده است، همچنین  اظهار داشتند که بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری پیرانشهر ۱۵۴ میلیارد تومان مصوب شده است که از این مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به بخش عمرانی تخصیص داده شده است. همچنین ایشان به بیان دیگر پروژه های عمرانی در حال اجرا شهرداری پیرانشهر پرداختند.

 

  ماموستا هاشم آبادی" امام جمعه پیرانشهر با تاکید به وظیفه خطیر اعضای شوراهای اسلامی که با رای مردم  انتخاب شده اند اظهار داشت،  اگر شوراها وظیفه خود را به درستی انجام دهند بدون شک مشکلات مردم تا حد زیادی حل خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز در این همایش از شوراهای اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت، شوراها و نمایندگان با انتخاب مردم روی کار آمده اند و لازم است برای خدمت به مردم نهایت تلاش را داشته باشند.

 

 

در پــایــان این همـــــایش از  از شــوراهــای اسلامی شهر و روستای شهرستان پیرانشهر با اهدای لوح؛ تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز1
این ماه3195
کل740769

3
آنلاین
جمعه, 28 ارديبهشت 1403 00:00
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید