سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1228

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران

  • انداز قلم

 

 

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران

چهار شنبه ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۰

🔸مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر در پیامی روز ۱۲ فروردین , روز جمهوری اسلامی ایران سالروز پیوند عمیق مردم شریف و فهیم ایران را با نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی عزت و اقتدار حقیقی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد و ایران را به قدرتی تاثیر گذار در سطح بین المللی تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری متن کامل پیام مهندس سعیدی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ زمینه ساز شادی و امید در ملت شریف ایران گردید و همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با همراه رای قاطع مردم , نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران تثبیت کرد.

نظامی که در طول ۴۲ سال گذشته علی رغم تمام فراز و فرود ها همچنان بر شعار نه شرقی, نه غربی, جمهوری اسلامی استوار است و با پشتوانه مردم توانسته است به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف دست یابد.

در طول عمر نظام جمهوری اسلامی جوانان برومند  همواره در عرصه های گوناگون پرچم مقدس این کشور را به اهتزاز درآورده اند و ایران اسلامی را به کشوری پر افتخار در سطح بین الملل تبدیل کرده اند.

اینجانب روز ۱۲ فروردین, روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و قدرشناس ایران به ویژه استان آذربایجان غربی علی الخصوص شهرستان پیرانشهر تبریک می گویم و امیدوارم در سایه همت تمامی دلسوزان شهرستان و شهروندان پیرانشهر ی بتوانیم هرچه زودتر از بحران مقابله با ویروس کرونا عبور کنیم و در سال »تولید،پشتیبانی ها ومانع زدایی ها« زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان  را فراهم آوریم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز6
این ماه4338
کل737279

4
آنلاین
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 00:22
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید