سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1226

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

  • انداز قلم

 

 

پیام تبریک شهردار پیرانشهر به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

🔹مهندس سعیدی شهردار پیرانشهر در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری پیرانشهر، پیام مهندس سعیدی بدین شرح است:
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"

نیمه شعبان میلاد پیام آور صلح و آرامش آزادیخواهان است. این نوید در دل همه پیروان او هست که مهدی فاطمه می آید تا بر گلبرگ های عدالت، شبنم امید بیفشاند، او می آید تا قدر انسان ها به تقوا و پرهیزگاری محک زده شود و وعده های حتمی و تخلف ناپذیر حق تحقق يابد. همه عالم در انتظار ظهور منجی بشریت هستند و چشم به راه ِرسيدن انسانها به اوج كمال و شكوفايي.

➖این ایام که روز میلاد منجی عالم بشریت و حافظ سلامت آزادیخواهان است، مزین شده به هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) و تداوم حرکت حافظان امنیت برای رسیدن به آرامش .

➖امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بخصوص "سربازان گمنام امام زمان(عج)" است که همواره با مجاهدت با سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جان بر کف امنیت را برای رشد و توسعه ایران اسلامی برقرار کرده اند.

➖اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر امنیت و قدردانی از زحمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، هفته بزرگداشت "سربازان گمنام امام زمان (عج)" را به ملت بزرگ ایران، مردم شریف شهرستان پیرانشهر و مدیران صدیق اداره اطلاعات شهرستان پیرانشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال همگی ما در زمره سربازان واقعی و بر حق صاحب الزمان قرار گیریم.

                               سعیدی
                        شهردار پیرانشهر

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز125
این ماه4457
کل737398

3
آنلاین
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 06:39
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید