سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1225

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار پیرانشهر به مناسبت سال جدید 1400

  • انداز قلم

 

 

 ‍ ‍ 🌹پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر به مناسبت تبریک عید نوروز و سال ۱۴۰۰


🌸به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر با صدور پیامی سال نو و آغاز قرن جدید را تبریک گفتند.

🌷متن پیام به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن ارحیم

"فَانظُرْ إِلَی‌َّ ءَاثَـَرِ رَحْمَت‌ِ اللَّه‌ِ کَیْف‌َ یُحْی‌ِ الاْرْض‌َ بَعْدَ مَوْتِهَآ إِن‌َّ ذَ َلِکَ لَمُحْی‌ِ الْمَوْتَی‌َ وَ هُوَ عَلَی‌َ کُل‌ِّ شَی‌ْءٍ قَدِیرٌ ؛(روم‌،50)

پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کنندة مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌.

بهار؛ هنگامه نو به نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آور تحول و تازگی و یادآور بازگشت هستی به مبدأ آفرینش است ، جشن نکوداشت والاترین آیین­های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.

بهار از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت ، در پرتو آن جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات سرازیر است .

سال ۱۳۹۹ با تمام فراز و نشیب ها، تلخی و شیرینی ها و ناکامی و کامیابی های آن به پایان رسید و سال ۱۴۰۰ ، آغاز قرن جدید و روزی نو وبهاری دیگر از راه رسید تا یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری سبز و زیباست.

اینجانبان با تقدیر از مردم خوب و انقلابی پیرانشهر ،پرسنل درمانی وبهداشتی ،آرزوی صحت، سلامتی و عافیت برای همه هموطنان وهمشهریان بزرگوار، به ویژه بیماران عزیز و کادر درمانی و هم چنین آرزوی غفران الهی برای تمامی درگذشتگان، فرارسیدن سال نو، آغاز قرن جدید و نوروز ۱۴۰۰ و تقارن آن با اعیاد مبارک ماه شعبان را به محضر هموطنان گرامی به ویژه مردم شریف شهرستان پیرانشهر تبریک وتهینیت عرض می نماییم .

امید است که در سایه‌سار عبودیت خدا، سال ۱۴۰۰ را که مطلع هزاره جدید است چنان پاک و پایدار زیست کنیم که بیش از آغاز این سال نو، پایان آن را عید بدانیم و جشن بگیریم. وسال جدید ، سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز88
این ماه4420
کل737361

2
آنلاین
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403 03:57
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید