جمعه, 14 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1003

‍ پیام گرامیداشت شورا و شهرداری پیرانشهر به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

  • انداز قلم

پیام گرامیداشت شورا و شهرداری پیرانشهر به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

 

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی مشترک به مردم فهیم و شریف پیرانشهر آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

متن این پیام به این شرح است:

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می‌خورد و مردم آگاه و خداجو، انقلاب خود را که تحوّل راستینی در قلب و قالب نظام اجتماعی و سیاسی، براساس معیارهای توحیدی به وجود آورد یادآوری کرده و بر استمرار اهداف و آرمان‌های آن تأکید کنند.

نقش بی بدیل و حماسه‌گونه مردم شریف پیرانشهر در پیروزی و استمرار این انقلاب ستودنی است، این مردم فهمیده هم پای مردم سراسر ایران در این دهه مبارک و به ویژه در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، عشق، پایبندی و دلبستگی خود به آرمانهای انقلاب را جلوه گر می‌نمایند.

این پایبندی و دلبستگی نشانگر آگاهی، بصیرت، ایثارگری و فداکاری مردمی است که از جان و مال خود در راه تداوم انقلاب اسلامی دریغ نکرده و نمی‌کنند. مردمی که با تقدیم فرزندان رشیدشان ثابت کرده‌اند در هر شرایطی یار و یاور انقلاب اصیل خواهند ماند. این همراهی و همدلی مایه افتخار ما خدمتگزاران مردم در مدیریت شهری پیرانشهر است و بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

اکنون فرصتی مغتنم است تا در آستانه آغاز این دهه مبارک یاد و خاطره شهدای انقلاب، سال‌های دفاع مقدس  را گرامی بداریم و بار دیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نایب برحقشان تجدید نماییم و با مردم که ولی نعمتان انقلابند عهد ببندیم که لحظه‌ای از تلاش برای رفاه و آسایش آنان دست نخواهیم کشید.

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز215
این ماه675
کل738249

2
آنلاین
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 20:30
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید