شنبه, 01 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1052

پیام تبریک مهندس انور سعیدی شهردار پیرانشهر بمناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

  • انداز قلم

پیام تبریک مهندس انور سعیدی شهردار پیرانشهر بمناسبت روز شهرداریها و دهیاریها :

 

بسمه تعالی

 

۱۴ تیرماه که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز شهرداری و دهیاری نامگذاری گردیده است فرصتی است مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهراز هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد.
 

اهمیت و جایگاه شهرداری ها و دهیاری ها در عصر کنونی بر همگان روشن است و نقش این نهادها از حوزه های خدماتی و زیرساخت های عمرانی بسیار فراتر رفته و امروزه در روابط اجتماعی و مسائل فرهنگی نقش مستقیم و اثرگذار دارند که قطعا شناخت درست از حطیه وظایف و اختیارات شهرداری ها و دهیاری ها می تواند باعث تصمیم سازی های اساسی و تحول آفرین در هر جامعه ای باشد.
باید به این باور برسیم که با نگاه سنتی دیگر امکان اداره شهرها و حتی روستاها وجود نخواهد شد و میل به پیشرفت و توسعه و ارتقای شاخصه های شهر و شهروندی تنها با برنامه ریزی علمی از سوی متولیان و جذب مشارکت جدی مردمی، تحقق خواهد یافت.
نظر به اینکه شهرستان پیرانشهر در زمره شهرهای کوچک قرار دارند و از منابع ناچیزی برخوردارند و با توجه به اینکه  مطالبات و نیازهای شهر و شهروندان در مقابل منابع شهرداری ها برتری دارند، توجه به ایجاد درآمدهای پایدار و اولویت بندی در هزینه کردها یک اصل مهم بشمار می رود.
اینجانب با تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری ، از تلاش های همکارن خود که با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می شوند صمیمانه تقدیر و تشکرعرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون توام با سعادت و بهروزی را برای این زحمتکشان خواستارم.

 

انور سعیدی

شهردار پیرانشهر

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز30
این ماه2291
کل735232

1
آنلاین
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 04:54
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید